Πέμπτη 17 Μαρτίου 2011

She is sooo silly....-.-

Οκ..μια καλή φίλη είχα κι εγώ στο τμήμα μου κι αυτή μας βγήκε ζηλιάρα...-.-

Προχτές:
5η ώρα μαθηματικά...
Εγώ κατάφερα να κάτσω στο καλοριφέρ πίσω από την έδρα ενώ η καθηγήτρια έγραφε στον πίνακα. Η Π. ήθελε να κάτσει κι αυτή. Η καθηγήτρια δεν την άφησε και για να μην κάνει φασαρία προσπάθησε να διώξει κι εμένα.:|
Εγώ όμως δεν έφευγα.
Έτσι η Π. αποφάσισε πως αν δεν μπορεί να κάτσει αυτή δεν θα κάτσω ούτε εγώ.:|
Ευτυχώς εγώ πάντα καταφέρνω αυτό που θέλω και κάτάφερα να κάτσω εκεί κατά την διάρκεια ολόκληρου του μαθήματος.:)
Κι αυτή είχε σκάσει από την ζήλια της.-.-

Σήμερα:
Ενώ συζητούσαμε για το πόσο μισώ τους παραδοσιακούς χορούς τους οποίους χορεύουμε κάθε χρόνο μετά την παρέλαση

Έγω=Ε
Φίλη=Π.

Ε.:Ποοο...Δεν τους μπορώ τους χορούς....Θα πάω να κάνω πρόβα με τα αγόρια στην παρέλαση....-.-
Π.:Πήγαινε ρε Lillie! -.- Αλλά να ξέρεις πως τα αγόρια παρελάζουν χάλια...:Ρ
Ε.:Το ξέρω. Όμως όταν πάω θα τους φτιάξω Β) Τον τρόπο που παρελάζουν πάντα...:Ρ
Π.:Λες και μπορείς να τους φτιάξεις αλλιώς, ρε Lillie!:Ρ

Αγάπη μου, το ξέρουμε κι οι δυο πως είμαι πιο όμορφη, με γουστάρρουν περισσότεροι, ενώ εσένα κανένας, είμαι πιο γλυκιά και πιο ευγενική.
Επίσης με γουστάρρει κι αυτός που γουστάρρεις....
Κι εγώ δεν κάνω τίποτα μαζί του γιατί σε λυπάμαι....-.-
Πραγματικά, αύριο κιόλας ,θα πάω και θα του τα ζητήσω.:|
Δεν γίνεται να μην είμαι εγώ με αυτόν που θέλω επειδή λυπάμαι μια φίλη που δεν είναι καν φίλη.:|

2 σχόλια:

  1. Όταν κάποιος σε ζηλεύει δε χρειάζεται να του το ανταποδίδεις πέφτοντας στο επίπεδό του!
    Κάνε αυτό που θες εσύ αλλά όχι αυτό που δε θες να σου κάνουν!
    Όλα θα πάνε καλά!
    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πόσο σε καταλαβαίνω! Κι εγώ τα ίδια περνάω, αλλά πάντα σκέφτομαι ποια έχει περισσότερη αξιοπρέπεια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή